Jumaat, 24 Jun 2011

Rawatan Islam - Kaedah Dan Komponen Rawatan

Bismillah-Hirahman-Ni Rahim.............................
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang)


As-salamu-alaikum saudaraku yang dikasihi. Semoga saudara berada dalam Rahmat Allah selalu, AMIN. Bersyukur kehadrat Ilahi atas limpah kurniaNya dapat kita bersua di ruangan yang tidak sepertinya ini. Harapan saya terlalu tinggi agar dapat kiranya kita berkongsi pengalaman menangani musibah ini bersama-sama. Saya amat pasti dan yakin segala apa yang berlaku adalah dengan izinNya, begitu juga dengan pertemuan ini. Semoga saudara tidak mensia-siakan pertemuan kita ini. Bayangkanlah betapa ramai diluar sama yang sedang mencari-cari satu kaedah rawatan wabak yang amat merbahaya ini, tapi mereka tidak menjumpainya. Kehadiran saya disini adalah tujuan membantu, berkongsi pengalaman saya selama ini dalam usaha merawat mangsa penularan virus hiv atau aids.

Memang benar kebanyakan kes-kes ini tidak dapat diselesaikan dihospital, klinik maupun farmasi-farmasi. Belum ada ubat yang betul-betul dapat menyembuhkan penyakit ini. Apa yang pasti ia boleh dirawat atau disembuhkan dengan kuasa Allah. Saya ada beberapa tips untuk dikongsi bersama saudara bagaimana cara yang paling berkesan bagi merawat Hiv/aids.

Allah jadikan penyakit bersama penawarnya sekali, semua orang tahu tapi belum menemuinya. Bermacam-macam kaedah telah diperkenalkan, diujikaji kepada pesakit-pesakit namun semuanya tidak menjadi. Apa yang diketahui ramai ubat dihospital hanya dapat memperlambatkan penularan virus tersebut tapi bukan mengeluarkan dari badan pesakit atu menyembuhkan penyakit tersebut. Banyak kesan sampingan yang terpaksa diterima oleh pesakit, antaranya kulit hangus, kulit menggelupas, kulit bengkak berisi air, hilang tenaga, hilang selera makan serta turun berat badan dan berbagai-bagai lagi.

Kini saya telah temui satu kaedah merawat penyakit kesan penularan virus hiv/aids secara lebih efektif. Kaedah ini amat berkesan menyembuhkan penyakit tersebut dengan izin Allah swt, insya-Allah. Saya temuinya lebih sepuluh tahun lampau. Kisahnya begini......................

Pada persekitaran tahun 2000 abang saya diserang virus hiv membawa kepada aids. Pada waktu itu kebanyakan kes tersebut akan disembunyikan oleh ahli keluarga atau sahabat handal, mereka tidak membawa mangsa kehospital lalu mati dirumah atau dimana-mana. Begitulah nasib mereka, tak mengapalah kerana segalanya berpunca dari perbuatannya sendiri. Sendiri buat sendiri tanggunglah, tapi bukan semua kes berpunca dari perbuatan sendiri. Berbagai-bagai cara virus tersebut boleh berjangkit, antaranya berlaku kemalangan jalanraya dan masing-masing mengalami luka dan berlaku pencapuran darah yang dicemari virus tersebut. Saya beranikan diri dengan penuh keazaman dan berdoa minta Rahmat dan Hidayat dari Yang Maha Berkuasa. Alhamdulillah dengan izinNya abang saya kembali normal dalam tempuh setahun. Saya mencapurkan beberapa bahan semulajadi yang aktif berasal dari Negara China yang sangat popular dikalangan pengamal perubatan China bersama herba tempatan yang juga popular dinegara kita..Semua campuran adalah halal lagi suci. 100% asli tanpa bahan pengawet, kimia atau dadah.      

Abang saya telah kongsikan kejayaan tersebut bersama rakan-rakan yang senasib dengannya. Alhamdulillah ramai yang mendapat manafaatnya. Penawar tersebut tidak panas, tiada pantang, alahan dan tidak mempunyai kesan sampingan langsung, insya-Allah. Abang saya sembuh sepenuhnya selepas 5 tahun mengamalkan ubat atau penawar tersebut. Namun saat kematian tiba jua akhirnya, abang saya mati pada tahun 2008 akibat kencing manis, tak sempat kongsi kejayaan ini bersama saudara pada hari ini. Selepas kematiannya saya berhenti membuat ubat tersebut sebab gagal menemui pesakit lagi yang memerlukannya.

Sehinggalah akhir tahun 2009 adik ipar saya menerima musibah yang sama memaksakan saya mengeluarkan formula tersebut bagi merawat penyakitnya, saya berjaya, Alhamdulillah. Pada waktu itu saya terpanggil untuk membantu pesakit-pesakit lain namun tiada kes yang saya temui sehinggalah saya terpaksa menerbitkan blog seumpama ini pada tahun lepas 2010. Beretolak dari situ saya berjaya merawat beberapa orang pembawa virus Hiv dan ada yang dah kena a.i.d.s.

Kaedah dan Komponen Rawatan Hiv/aids:


Kaedah:

Kaedahnya rawatannya sangat mudah, murah dan berkesan. Anda hanya dikehendaki menelan ubat mengikut dos yang telah ditetapkan. Anda tidak dibenarkan mengambil sebarang ubatan moden semasa mengamalkan penawar yang kami  sediakan. Penawar ini akan menawarkan semua bahan yang tidak diperlukan dalam badan termasuk ubat-ubatan tadi.

Ubat atau penawar tersebut bertindak membersihkan darah serta organ badan. Membantu sistem pencernaan dan melawaskan pembuangan air besar dan kencing. Virus hiv akan keluar melalui najis tersebut bersama kotoran lain termasuk toksid, kolestrol dan bahan kimialain. Meningkatkan sistem imun dan mengaktifkan hormon. Membaiki sistem organ, saraf dan meredakan tekanan perasaan atau minda. Meningkatkan CD4, menguatkan antibodi melawan virus hiv/aids dan mencegah penyakit-penyakit lain yang terhasil dari ketidak-upayaan badan melawan penyakit.              

Komponen


Ubat

Secara puratanya setiap penyakit fizikal yang dialami sesaorang akan menyebabkan pesakit tersebut mengalami tekanan perasaan, sekaligus mengganggu proses penyembuhan penyakitnya. Situasi ini tidak dapat dielakkan oleh kebanyakan orang pada hari ini, tambahan pula kesannya amat merisaukan bagi penyakit-penyakit yang berjangkit dan kritikal.

Kami gabungkan penawar yang kami hasilkan bagi merawat fizikal dan mental sekaligus. Penawar tersebut berfungsi membaiki sistem organ badan yang rosak akibat serangan virus, membaiki sistem saraf termasuk saraf-saraf halus yang tersembunyi.

Bagaimana Penawar ini berfungsi?


Campuran herba yang terlarut dalam darah setelah melalui proses penghadaman akan bertindak mencuci darah dengan mengelurkan kolestrol, toksid, bahan kimia, virus dan lain-lain yang tidak diperlukan oleh badan. Darah yang bersih akan dipam keseluruh badan bersama bahan aktif yang terhasil dari campuran herba tadi akan mencuci organ dan saraf secara menyeluruh. Bila darah dan organ menjadi bersih, oksijan dapat disalurkan keseluruh bahagian badan termasuk saraf otak, sekali gus membantu fungsi otak.

Otak memainkan peranan besar dalam proses merawat penyakit. Pesakit dapat menggunakan otak untuk menganalisa setiap perkara yang berlaku dengan mudah dan positif. Keputusan yang positif amat penting bagi hati dan minda untuk menerima ketentuan Allah.

Penawar atau ubat adalah alat bagi tujuan merawat penyakit. Ia tidak ada Kuasa Penyembuh. Allah jualah Yang Maha Penyembuh. Kami yakin dengan apa yang kami sediakan, campuran herba yang lengkap bagi tujuan proses penyembuhan penyakit yang kronik ini. Penawar ini berfungsi sebagai jalan ikhtiar yang amat sesuai dengan keperluan penyembuhan Penyakit Hiv/aids.

Doa

Doa adalah amat penting bagi umat Islam dalam sesuatu usaha kehidupan, baik untuk kehidupan biasa maupun ketika ditimpa musibah. Islam mengajar umatnya supaya sentiasa berdoa siang dan malam bagi mendaptkan sesuatu kebaikan pada setiap apa yang kita usahakan. Berubat tanpa berdoa tidak akan memberkan hasil yang baik. Doa adalah senjata orang mukmin.

Zikrullah

Setiap waktu, setiap nafas, setiap denyut nadi pesakit disarankan mengamalkan Zikrullah. Testimoni telah menunjukkan Zikrullah telah menyelamatkan pesakit Aids yang kronik dan kini telah stabil. Zikrullah ini patut diperaktikan bagi setiap individu yang ditimpa musibah. Ia melambangkan keinsafan dan kebergantungan kita kepada Pencipta dan Pemilik Alam Semesta ini. Insya-Allah saya sedia membantu saudar sekadar yang termampu.

Yakin

Yakin dan jangan berputus-asa dengan Rahmat Allah. Allah sentiasa merahmati hambanya yang sentiasa yakin dan berharap akan RahmatNya. Amin

Setiap apa yang kita usahakan haruslah disertakan dengan keyakinan. Tanpa keyakinan setiap usaha yang kita lakukan tidak akan berhasil. Yakinlah dengan apa yang saudara lakukan. Kami yakin dengan penawar yang kami tawarkan dan saya harap saudara juga akan yakin dengan keupayaannya.

Istikhamah @ Konsistem

Kita perlulah istikhamah atau konsistem atau kekal pada setiap yang kita usaha sehinggalah kita betul-betul berjaya mendapat manafaat daripada apa yang kita usahakan, insya-Allah.

Tawakkal

Tawakkal atau berserah diri pada Ketentuan Takdir juga merupakan komponen penting dalam proses penyembuhan ini. Tawakkal tanpa berbuat apa-apa adalah dilarang dan berubat tanpa tawakkal juga menjadi sia-sia. Kita bertawakkal setelah melalukan usaha yang betul-betul dan bersungguh-sungguh.

Senarai Penawar atau Ubat Hiv/aids:


NDC-M (lelaki)

Menguatkan Antibodi Melawan Virus Hiv/aids, Menghilangkan Ketagihan Dadah dan Stres

NDC-F (Perempuan)

Menguatkan Antibodi Melawan Virus Hiv/aids, Menghilangkan Ketagihan Dadah dan Stres

NDC-A


Antibiotik dan Antiseptik Semulajadi.

Aturan Makan:

NDC-M atau NDC-F hendaklah dimakan bersama NDC-A. Masing-masing 2 biji 3x sehari.

Setiap pesakit mestilah mengambil penawar ini mengikut pakej rawatan yang ditetapkan bagi tujuan mendapatkan kesan yang optimun. Satu pakej untuk 30 hari mengandungi 12 botol penawar, terdiri dari NDC-A dan NDC-M atau NDC-F.

Pakej ini ditetapkan berdasarkan pengalaman saya merawat pesakit sebelum ini. Kenapa pakej begini diperlukan? Sebabnya penawar ini bertindak seperti berikut:

Minggu Pertama:  Mencairkan Darah
Minggu Kedua:     Mencuci Darah dan Organ
Minggu Ketiga:     Mengeluarkan Toksid dan segala kotoran lain termasuk Virus Hiv
Minggu Keempat:  Menstabilkan Organ dan Fungsi badan/ imun.
Minggu Kelima dan seterusnya: Mengulangi tugasan diatas hingga selesai.

Bagaimana tandanya ubat ini berfungsi:


Minggu Pertama:


Campuran herba semulajadi yang mengandungi bahan aktif dari Malaysia dan beberapa jenis herba dari negara China yang diyakini mempunyai keupayaan memanaskan badan bertindak mencairkan darah.

Kita akan merasai sedikit perubahan pada pergerakan fizikal kita pada tahap ini, menandakan ubat dah mula bertindak.

Minggu Kedua:


Campuran herba yang terdiri dari tumbuhan pahit yang diadun bersama peria katak yang pernah diwarwarkan sebagai penawar hiv juga menjadi salah satu bahan ubatan yang kami gunakan bagi tujuan mencuci darah yang telah dicairkan pada minggu pertama. Penawar ini juga berfungsi mencuci bahagia-baghagian organ badan kita yang penting seperti buah pinggang, pundi kencing, jantung dan lain-lain.

Kita akan merasai kecergasan yang lebih lagi dan keadan kulit terasa lembab dan berpeluh. Pada peringkat ini biasanya sistem pencernaan telah aktif, kita akan dapati pembuangan najis akan lebih lawas dan selera makan mula bertambah, insya-Allah.

Minggu Ketiga:


Pada peringkat ini liang roma sudah mula terbuka dan mengeluarkan segala kotoran (toksid) dan virus. Virus juga keluar bersama najis dan air kencing dimana kita akan dapati najis yang keluar kelihatan lebih kotor, warna gelap, kadang-kadang bersama lendir. Ini menunjukkan penawar tersebut sudah mula mula aktif melaksanakan tugasannya.

Pada peringkat ini juga kebanyakan pesakit akan dapati bintik-bintik merah keluar pada bahagian kulitnya terutama kawasan berpeluh. Ini menunjukkan virus keluar melalui tempat tersebut dan mati bila terdedah pada cahaya atau udara. Bintik-bintik merah tadi tidak memberikan apa-apa rangsangan pada kulit, pesakit tidak terasa gatal atau miang, insya-Allah.

Minggu Keempat:


Pada peringkat ini keadaan pesakit akan lebih stabil setelah melalui beberapa perubahan pada minggu-minggu lepas. Biasanya pada peringkat-peringkat yang dijelaskan diatas ada sedikit perbezaan antara sesaorang, ini bergantung kepada situasi pesakit itu sendiri, mungkin kita tidak cukup ruang untuk berbincang disini.

Berbagai-bagai simptom akan dialami oleh pesakit kesan dari tindakbalas penawar dan pertembungan antara virus dan juga kesan dari kelemahan antibodi. Semua simptom yang dialami hanya sementara sahaja dan berubah kepada normal pada peringkat ini, insya-Allah.

Minggu Kelima dan Seterusnya:


Pada peringkat ini dan seteruskan penawar akan berperanan mengulangi tugasan ditas sehingga semuanya selesai dan pesakit akan dapati CD4 nya bertambah, insya-Allah.

Harga:

Harga bagi setiap penawar atau ubatan diatas bagi setiap botol mengandungi 30 biji kapsul masing-masing berharga RM 45.00 (Semenanjung Malaysia) dan RM 49.00 (Sabah dan Sarawak). Harga bagi satu pakej ialah RM 540.00 (Semenanjung Malaysia) dan RM 588.00 (Sabah dan Sarawak)

Penghantaran adalah percuma.

Tambahan:

Pengamal penawar ini disarankan banyak minum air kosong atau suam dan makan sayuran dan buah-buahan bagi membantu proses pencernaan.

Segala urusan mengenai ubat diatas dan tempahan bolehlah hubungi Tuan Mohd 013-9157619.

"Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim, Ya Salam, Kau ampuni dosa saudaraku ini, selamatkannya dari musibah ini dan sembuhkanlah penyakitnya. Ya Allah, Engkau permudahkan segala usahanya bagi merawat penyakitnya, Ya Allah, Ya Tuhan Kami. Amin Ya Robbul-alami".

Bertindak lebih awal adalah lebih baik sebelum keadaan lebih menyulitkan dan proses rawatan mengambil masa dan menelan banyak belanja. Harapan untuk sembuh masih banyak selagi virus tidak merosakkan saraf otak. Berdoa, bertawakkal dan berubatlah selagi ada peluang. Anggaplah peluang yang kita ada ini sebagai satu Rahmat Allah dan laluan menuju keredaanNya. Amin. 

Penutup


Berusahalah selagi ada peluang, jangan mengalah sebelum berjuang. Jangan biarkan sampai virus menyerang saraf otak kita.Kehidupan hari esok belum pasti milik siapa. Kalau kita berusaha dan tidak berputus asa, insya-Allah esok milik kita. Amin.

Hentikan sikap diskriminasi terhapat pesakit, penghidap atau pembawa virus hiv/aids. sama-samalah kita membantu membebaskannya dari belenggu musibah yang tidak jelas penghujungnya. Rebutlah ruang dan peluang yang ada ini untuk beramal soleh, bertaubat dan membuat bakti sebelum meninggalkan dunia yang fana ini. Bayangkan betapa susahnya untuk solat bagi mereka yang berada dalam sakit dan lemah tidak bermaya. Ada juga yang dikawal ubatan moden yang menghalangnya untuk menunaikan ibadat puasa.

Jangan berputus asa dengan Rahmat Allah, berusahalah sebelum menyerah, insya-Allah segala usaha kita semua diberkati Allah swt. Amin.

Hubungi: Tuan Mohd 013-9157619 untuk dapatkan penawar diatas. Anda boleh sms alamat dan saya poskan atau datang ambil sendiri, mana yang mudah.


Sekian, Terima Kasih. Wasallam.

37 ulasan:

  1. Bagaimana saya nk dapatkan bekalan ubat.dimanakah tempat perubatan ini ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat datang ke Pusat Penyelidikan Herbalife Dr.Ise (IHRC) untuk anda Minat Dalam menjaga kesihatan anda! Dr.Ise penjagaan kesihatan Pakar menjawab soalan kesihatan, Dia adalah satu-satunya Doktor Herba Benar yang boleh menyembuhkan penyakit, Semua yang lain tidak diiktiraf, Tidak berdaftar dengan CDC, WHO dan mengubati dan Mengubati pesakit di seluruh dunia. Doktor yang paling besar, Penyembuh Spiritualis dan Fisik ... Doktor Penyembuhan nombor dunia, Dia adalah Penyembuh sebenar dan sejati. Dia mempunyai lesen dan Berdaftar .. Saya ingin berkongsi beberapa Blog dan Situs Dr.Ise dengan anda:

      1.https: //peraltaadelay4rerygd.wordpress.com/2017/05/04/mais-recente-tratamento-a-base-de-plantas-para-hiv-e-hpv-por-dr-ise

      2.https: //peraltaadelay4rerygd.wordpress.com/2017/05/04/mais-recente-tratamento-a-base-de-plantas-para-hiv-e-hpv-por-dr-ise

      3.http: //jkhza7t6fds6rewsui.over-blog.com/2017/05/herbal-healing-by-dr.ise.html



      4 [Sebanyak dunia laman web yang digunakan; https: //thenaturalhealthclinic.wordpress.com/2012/05/11/575/#comment-1234

      5.https: //alimentaycura.com/2017/04/07/hepatitis-20-remedios-caseros-utiles-para-combatir-la-hepatitis/

      6. http://thelifetree.com/detoxify.htm

      Mengingini Kesihatan yang sihat dan ketenangan fikiran.

      Produk Dr.Ise adalah Pemakanan Semulajadi, Tambahan Herba Tradisional, dan ubat Terapeutik Herba. Sentiasa diuji dengan teliti untuk logam berat dan Bakteria sebelum digunakan, gunakan hanya herba segar yang berkualiti tinggi untuk merawat dan mengubati penyakit ISESPIRITUALSPELLTEMPLE@GMAIL.COM]

      , Terima kasih Dr.Ise untuk mengubati penyakit saya, menggunakan ubat Herba Semulajadi dan murni Herba .. Nama nama tidak penting Dr.Ise adalah satu-satunya Doktor herba yang benar dan benar yang menyembuhkan 100%, saya mencuba semua yang mereka gagal .. Satu-satunya yang Benar dan Doktor herba adalah Dr.Ise.Please jangan membuang masa anda menghubungi orang lain ... Satu-satunya Doktor Herba yang dapat menyembuhkan adalah Dr.Ise, dengan ubat terapeutik Herbal yang berkhasiat dan kuat dengan kesan sampingan. Ini adalah kehidupan sebenar, benar tahun Herpes sakit dengan kesakitan dan penderitaan ... Solusi akhir saya adalah Dr.Ise ... @ ISESPIRITUALSPELLTEMPLE@GMAIL.COM.OR Nombor AS beliau; +1 [6186190161 atau +19546421192]

      Saya menganggap Dr.Ise

      Dia menyembuhkan banyak penyakit, tidak kira penyakitnya, Dr.Ise akan menyembuhkan kamu, Dia sangat kuat

      Dr.Ise Slogan: Kesihatan adalah keutamaan nombor satu-Nya. Dia mengambil pesakit Kesihatan yang sangat serius, melakukan segala yang mungkin untuk menyembuhkan, menyembuhkan dan menyelamatkan pesakit.24 Pengiriman jam menggunakan penghantaran dalam talian dan kurier .... 100% dijamin di seluruh dunia

      Padam
  2. Saya nak tanya sikit.semasa bintik bintik merah ada,adakah ia akan hilang?

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum sy na tnye klau rambut n berat bdan dha mula susut masih boleh ke na sem uh dgan penawar ni?

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum, Saya nak Tanya macm saya punya mama ney menhghidap penyakit HIV dia sudah buat pemeriksaan XRAY kat hospital...pihak hospial kate dia punya otak telah di penuhi darah kotor, kemungkinan besar lah jugak mcm tu, terkadang dia punya peglihatan x jelas, terkadang juga dia punya pendengaran langsung x boleh nak mendengar, kepala dia pun terkadang sakit2x.....mama saya ni masih ada peluang x untuk menggunakan kaedah ubat yg nda sarankan ney..mohon penjelasannya yah

    BalasPadam
  5. Klau masih boleh dirawat tolong yah inform kat saya....ney no. Hp Saya 0178385626....saya harap sangat ianya dapat membantu

    BalasPadam
  6. Salam. sahabat sekalian. Hubungi Tuan Mohd 013-9157619. Saya salah seorang pesakit yang masih menerima rawatan herba ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam, cik ada mengalami perubahan ke makan ubat tuan Mohd?

      Padam
    2. Salam dan selamat petang. Bagaimana keadaan encik/cik sekarang ni ye ? Adakah kesihatan semakin memberangsangkan ? Semoga Allah merahmati dan memakbulkan doa setiap hambanya yang berdoa

      Padam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. Nak Tanya...dapat tak hantar ubat ini pergi ke sibu Sarawak?

    BalasPadam
  9. Adakah setelah sembuh dari HIV dengan mengambil ubat ini, kita tak perlu lagi meneruskan pengambilannya setelah sembuh dan VL sudah tiada dan CD4 sudah meningkat.Boleh tinggal dari ambil ubat ini ke atau kena teruskan juga seumur hidup?
    saya sedang mencari ubat untuk sepupu saya,terima kasih.

    BalasPadam
  10. sesungguhnya saya sangat gembira untuk hidup saya; Nama saya Vargas cynthia maye, saya
    tidak pernah terfikir bahawa saya akan hidup di bumi sebelum tahun tamat. Saya telah menghidap penyakit berbahaya (HIV) untuk 5 tahun yang lalu sekarang; Saya telah
    membelanjakan wang yang banyak untuk pergi dari satu tempat yang lain, dari gereja-gereja

    untuk gereja-gereja, hospital telah kediaman saya setiap hari. cek berterusan sehingga menjadi hobi saya tidak sehingga Bulan lepas, saya telah mencari melalui internet, saya melihat bukti bagaimana DR. Ben membantu seseorang dalam menyembuhkan penyakit HIV beliau, cepat saya disalin e-mel beliau yang (drbenharbalhome@gmail.com) .Saya bercakap dengan dia, dia bertanya kepada saya untuk melakukan beberapa perkara tertentu yang saya lakukan, dia memberitahu saya bahawa dia akan menyediakan herba kepada saya, yang beliau lakukan, maka dia meminta saya pergi untuk pemeriksaan perubatan selepas beberapa hari selepas menggunakan penawar herba, saya bebas daripada penyakit ini boleh membawa maut, dia hanya meminta saya untuk hantar kesaksian melalui seluruh dunia, dengan setia am melakukannya sekarang, saudara-saudara sila, dia hebat, saya berhutang dalam hidup saya. jika anda menghadapi masalah yang sama hanya e-mel dia di (drbenharbalhome@gmail.com) atau hanya WhatsApp dia di: + 22893464014.He juga boleh menyembuhkan penyakit seperti Kanser, Diabeties, Herpes. Lain-lain Anda boleh menghubungi saya di email: vargascynthiamaye1995@gmail.com

    BalasPadam
  11. EMBUN PAGI
    Embun pagi adalah produk terbaik yang di buat oleh HPA Internasional untuk membunuh virus penyebab penyakit
    jumlah sel darah putih yang rendah bisa menyebabkan penurunan sistem pertahanan tubuh terhadap serangan virus, kuman dan bakteri. dalam keadaan seperti itu, Herba embun pagi menjadi obat pilihan utama untuk mengatasi hal tersebut karena kandungannya membantu meningkatkan jumlah sel darah putih secara cepat.
    kandungan herba embun pagi mengaktifkan Sel T yang bekerja sebagai pembunuh virus dalam waktu hanya 48 Jam.
    herba embun pagi 1000 kali lebih hebat daripada herba anti virus yang beredar dipasaran sekarang. malahan ia memiliki manfaat anti virus yang berspektrum luas.
    cara kerja embun pagi :
    - menekan pertumbuhan virus
    -menghambat replikasi virus
    -menurunkan jumlah virus dalam darah
    menumpaskan virus secara bertahap
    -mencegah berlanjutnya jangkitan virus
    -meningkatkan kekebalan dan imunisasi tubuh
    -menghentikan virus merusak sistem kekebalan tubuh
    -mencegah masuknya mikroorganisme pemicu jangkitan sekunder

    sudah ada testimoni pesakit hiv yang sembuh.
    jika berminat sila whatsapp sy 01115317627

    BalasPadam
  12. saya kumar sila hubungi saya 01126065467

    BalasPadam
  13. Halo semua, Saya Anyah dari Singapura. Saya hanya mahu lulus ini kepada semua orang yang sakit apa-apa penyakit yang penyelesaian untuk semua penyakit adalah Dr Sagbo, saya telah sembuh oleh orang hebat ini Dr Sagbo Diba penyembuh hebat selepas saya telah melalui sakit. Saya tidak pernah tahu saya akan sembuh dari penyakit HIV ini dalam kehidupan saya kerana mereka mengatakan tiada ubat. saya penuh dengan keseronokan dan menggunakan medium ini untuk memaklumkan anda semua untuk menghubungi lelaki ini untuk apa-apa jenis penyakit dan dia bersedia untuk membantu anda menyelesaikan masalah anda. Jika anda berada di sana melalui mana-mana penyakit sila hubungi beliau melalui alamat E-melnya: drsagbo6088 @ gmail.com. saya menyimpan janji saya dengan berkongsi ini
    kesaksian, saya membuktikan semua yang mengatakan bahawa tiada penyembuhan yang salah menyebabkan saya baru sembuh dengan ubat herba Dr. Sagbo yang penyembuh hebat, matlamat saya adalah
    terus berkongsi keterangan tentang apa yang Tuhan gunakan untuk anda lakukan dalam hidup saya. anda boleh menghubungi dengan nombor ini dan whatsapp dia di +2347019642881.

    BalasPadam
    Balasan
    1. dr sagbo ni tinggal dkt mana?

      Padam
    2. saya pernah watup dr sagbo..dia doc di afrika..
      kemungkinan benar..kerana saya telah berwhatup dengan berberapa bekas pesakit nya...hanya gunakan herba ubat sebulan dapat sembuhkan hiv. harga herbal rm2000 untuk sebotol.

      Padam
  14. Hello, My name is Sophia, am from California .am so happy that is the reason while i thank dr okos for saving my life from HIV, I was diagnosed with HIV on August 17 2016, since then i have not been in pain, until i meet a friend who introduce me to , Dr Okos who cured me with natural herbal medicine. All i did was to order for the herbs for HIV, he sent it to me and ask me to drink it for a period of 14 days, but before the completion of the 14th day all the HIV symptoms disappeared, when i went for checkup, i became NEGATIVE. I've done close to 5 HIV test already, they all turned out to be NEGATIVE. am living a normal life again, he also cure my sister from herpes, great thanks to Dr okos, He can also provide herbs for Herpes asthma,, Diabetic 1&2, , Barrenness, Impotence, , High Blood Pressure,Herpes,, etc. i have tested and trusted, you can contact him via his email address okosherbalhome@gmail.com
    HEALTH IS WEALTH okosherbalhome@gmail.com you can also contact via his whats-sap number +2348159947431 or call +2347039201245, he also specialize in all form of spare cast,

    BalasPadam
  15. sila lawat PENGAMAL PERUBATAN DAKWA TEMUI PENAWAR HIV AIDS

    BalasPadam
  16. Saya tidak tahu sebab mengapa sesetengah orang merasa sukar untuk mempercayai bahawa terdapat ubat untuk HERPES SIMPLEX, saya telah menderita herpes sejak 4 tahun lepas dengan teman lelaki saya tetapi hari ini saya gembira kerana saya sembuh dengan bantuan ubat herba Dr Diba yang menjadi penyembuh hebat kepada saya. Saya sedang melayari internet mencari bantuan apabila saya melihat testimonial yang dikongsi oleh orang-orang tentang bagaimana Dr DIBA menyembuhkan mereka daripada virus herpes dengan pelbagai jenis, saya amat memerlukan untuk mendapatkan ini
    rawatan tetapi selepas 4 tahun herpes herpes genital Dr Diba meletakkan senyuman ke wajah saya dengan ubat herba beliau. Saya sangat gembira hari ini bahawa kita mempunyai seseorang seperti penyembuh hebat di luar sana, jadi orang saya di luar sana dengan ramah menghubungi penyembuh hebat ini di alamat e-melnya: drsagbo6088@gmail.com. sila pastikan pekerjaan anda baik kerana ada orang di luar sana yang memerlukan ubat penyembuhan anda. anda boleh menghubunginya atau whatsApp nombornya +2347019642881.

    BalasPadam
  17. Saya mengidap herpes kemaluan beberapa minggu selepas saya bersetuju tidur dengan pasangan saya. Dia pergi bekerja apabila saya didiagnosis dan mengambil semua keberanian saya untuk memberitahunya. Saya tidak tahu apa yang dia fikirkan atau katakan, saya fikir dia akan membuang saya. Sambutan awalnya adalah "baik anda tidak mendapatkannya dari saya" sehingga sehari kemudian apabila dia memberitahu saya dia mengalami sakit yang dingin. Dr saya agak hairan tentang hal itu dan membuat keributan besar ini untuk melaporkannya kepada pihak berkuasa kesihatan untuk mendapatkan kebenaran untuk skrip saya. Untungnya ia adalah jenis HPV 1 yang dia katakan saya jarang ditanam pada alat kelamin anda tanpa ia tersebar di seluruh badan tetapi rasa sakit gatal itu banyak dan sakit. Sesetengahnya menasihati kami untuk menghubungi Dr Sagbo Diba yang kami lakukan, dia menghantar ubat herba kepada kami selepas kami memesan dan menggunakannya dengan sewajarnya yang ditetapkan selama 30 hari, yang akhirnya setiap gatal, ruam dan sakit sejuk hilang dan saya terkagum-kagum selepas dia diuji kita herpes negatif. (6 bulan sehingga sekarang saya tidak mempunyai sakit atau gatal yang sejuk sejak). Tetapi ia sangat menakutkan, saya melakukan perkara yang sama melihatnya di internet dan melalui kesengsaraan semata-mata! Saya masih belum memberitahu sesiapa, bahkan ibu saya dan saya hanya berharap saya tidak perlu mengalami kesakitan itu lagi! Kini tunang saya dan saya sering bercanda mengenainya sekarang, terutamanya apabila saya mahu saya mengingatkan dia bahawa dia mempunyai saya herpes !. Saya masih tidak selesa bercakap tentang pengalaman itu tetapi menulis artikel ini membuat saya merasa seperti itu tidak seburuk yang saya fikir ....
    Saya katakan kepada semua orang bahawa Dr Sagbo Diba adalah satu-satunya yang menyembuhkan penyakit ini, tidak membuang masa untuk menghubungi beliau seperti yang kita lakukan. Sekarang kita hidup dengan baik dan gembira semua terima kasih kepadanya.
    E-mel ..... drsagbo6088@gmail.com
    Whatsapp ...... + 2347019642881

    BalasPadam
  18. hai saya mhidap pyakit ni sudah 3 tahun.. saya penat makan ubat doc yg diberi.. saya tak larat nak mkn lagi.. sbb jenis saya jenis hyper bila makan ubt saya jadi slow.. ada ke ubat herb ni boleh mbantu saya. ni no saya 0183968799

    BalasPadam
  19. Benar kah Ada ubatan yg blh sembuhknt sakite hiv..sapa yg baca sila bagie info the detail

    BalasPadam
  20. Benar kah ada ubat kesembuhan utk hiv.kalau ada silae wsup sy 01125820400.sy hiv since August 2018.

    BalasPadam
  21. Salam btul ka ubat ni boleh sembuhkan HIV TLG WS SAYA 01151318110

    BalasPadam
  22. Saya di sini untuk memberikan kesaksian saya bagaimana saya sembuh dari HIV, saya menghubungi HIV saya melalui pisau. Seorang teman saya menggunakan pisau untuk mengupas kuku jarinya dan menjatuhkannya di tempat dia menggunakannya, jadi setelah dia pergi saya tahu apa yang datang kepada saya, saya melihat kuku saya, kuku saya sangat panjang dan saya mengambil pisau yang dia hanya digunakan pada kukunya sendiri untuk memotong kuku jariku, karena aku mempertahankan namaku, aku melukai diriku sendiri secara keliru. Saya bahkan peduli tentang itu, jadi ketika saya sampai di rumah sakit minggu berikutnya ketika saya sakit dokter memberi tahu saya bahwa saya HIV positif, saya bertanya-tanya dari mana saya mendapatkannya jadi saya ingat bagaimana saya menggunakan pisau teman saya untuk memotong dari tangan saya jadi saya merasa sangat sedih di hati saya sampai-sampai saya bahkan tidak tahu harus berbuat apa, jadi suatu hari saya sedang melewati internet saya bertemu dengan kesaksian seorang wanita yang semuanya berbicara tentang bagaimana dia disembuhkan oleh seorang dokter bernama DR Imoloa jadi saya segera mengirim email ke dokter tersebut dan dia juga menjawab saya dan mengatakan kepada saya persyaratan yang akan saya berikan dan saya lakukan sesuai perintahnya, dia menyiapkan jamu untuk saya yang saya minum. Dia mengirimi saya pesan pada minggu berikutnya bahwa saya harus menjalani tes yang saya lakukan yang mengejutkan saya sendiri, saya menemukan bahwa saya HIV negatif. Ia juga telah menyembuhkan semua jenis penyakit yang tidak dapat disembuhkan seperti: penyakit Huntington, jerawat punggung, gagal ginjal kronis, penyakit Addison, Penyakit Kronis, Penyakit Crohn, Cystic Fibrosis, Fibromyalgia, Penyakit Radang Usus, Penyakit Jamur Kuku, Kelumpuhan, Penyakit Celia, Limfoma , Depresi Mayor, Melanoma Maligna, Mania, Melorheostosis, Penyakit Meniere, Mucopolysaccharidosis, Multiple Sclerosis, Distrofi Otot, Artritis Reumatoid, Penyakit Alzheimer dan banyak lagi. Berkat dia sekali lagi dokter hebat yang menyembuhkan saya dr. Imoloa jadi Anda juga bisa email dia melalui drimolaherbalmademedicine@gmail.com atau whatsapp dia di + 2347081986098. / situs web- drimolaherbalmademedicine.wordpress.com. Tuhan memberkati Anda, Tuan.

    BalasPadam
  23. Minta hubungi saya...01137356595

    BalasPadam
  24. Boleh wasap sy di talian 0172087830, sy mencari utk ubat ni utk sepupu sy

    BalasPadam
  25. Anda juga boleh wasap Puan Karna 0148301619 untuk urusan rawatan dan pembelian penawar hiv aids

    BalasPadam
  26. Saya Puteri Sue dari Malaysia, saya di sini untuk memberi anda berita gembira. Begitu banyak orang percaya bahawa tidak ada penawar untuk virus Herpes tetapi hari ini banyak orang yang bersentuhan dengan Dr Diba Sagbo kini percaya bahawa ada penawarnya. Virus Herpes dapat disembuhkan dengan menggunakan ubat Herba Afrika-nya. Dr Diba Sagbo menemui penawar Herpes Virus dalam bentuk apa pun, banyak yang telah disembuhkan dengan bantuan ubat herba. Anda tidak perlu bersedih lagi atau menangis lagi mengenai penyakit ini apabila penawarnya sudah dijumpai. Saya bercakap dari pengalaman di Malaysia, dia menyembuhkan saya dan suami dari penyakit mematikan Genital Herpes ini. Saya akan menasihati anda semua agar tidak membuang masa untuk menghubungi dia hari ini.

    whatsapp - +2347019642881
    E-mel - drsagbo6088@gmail.com

    BalasPadam
  27. sila wasap saya tuan muhammad 0139157619 @ puan karna 0148301619 untuk keterangan lanjut

    BalasPadam